Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
volvojesus skrev:ökad bränsleförbrukning får man lägga till kanske 20-30%.
Så illa är det lyckligtvis inte. Nånstans runt 5-10% ökar förbrukningen. Teknikens Värld har testat, dock med lite mindre däcksdimensioner, men om jag minns rätt testade de en Volvo S60 med 15" och upp till 18". 6% skiljde förbrukningen då i verkligheten.
av dozking
Hallåj, någon som vet om man kan se V90 R-design i verkligheten någonstans? eller har länk till bättre bilder.
av falkn
dozking skrev:Hallåj, någon som vet om man kan se V90 R-design i verkligheten någonstans? eller har länk till bättre bilder.
Det finns ju lite filmer på Youtube.
av dozking
Den ända av värde är denna. Som visar lite av R-design. Resten verkar vara mest reklamfilmer på tuben. Skulle gärna vilja se den live.
av falkn
dozking skrev:Den ända av värde är denna. Som visar lite av R-design. Resten verkar vara mest reklamfilmer på tuben. Skulle gärna vilja se den live.
Det var den jag tänkte på.
av TurboJonte
Jag skulle framförallt vilja läsa en recension av chassit för Inscription var då ingen höjdare när det kom till känsla och körglädje.
av SundanceKid
Inscription är för 65+.
Den är absolut ingen höjdare. Tror att vi som är yngre föredrar r-design.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 39

@Micce1980, stämmer väl troligtvis. Vi &[…]

Hård Bromspedal

Hej allesammans, Jag har ett skumt problem med min[…]

Hubbes2010, härlig och tacksam färg at[…]

Hej, Inom 2 veckor så har 3 av 4 centrall&ar[…]