Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ChristerN
börne skrev:Går det ens att betala serviceavtalet på annat sätt än via Volvokortet?
Fick en faktura med posten. (Det var på den tiden när vi hade brevbärare som gick runt och la fysiska brev i en låda utanför varje hus. :D )
Användarvisningsbild
av joel80
Vadå fick EN faktura? Serviceavtalet betalar man väl varje månad.. Jag får det på fakturan för just volvokortet varje månad.
Användarvisningsbild
av Slasse
Jag betalar via en pappersfaktura varje månad till Upplands Motor där service avtalet ingår. :)
Användarvisningsbild
av keroan
Slasse skrev:Jag betalar via en pappersfaktura varje månad till Upplands Motor där service avtalet ingår. :)
Men då är det väl inga problem?
Står det bara specificerat på fakturan enligt:
Serviceavtal november (varav moms xx kr) ABC 123 199,00

(ABC 123 ska vara ditt reg. nr.)
Användarvisningsbild
av Slasse
keroan skrev:
Slasse skrev:Jag betalar via en pappersfaktura varje månad till Upplands Motor där service avtalet ingår. :)
Men då är det väl inga problem?
Står det bara specificerat på fakturan enligt:
Serviceavtal november (varav moms xx kr) ABC 123 199,00

(ABC 123 ska vara ditt reg. nr.)
Ja, det trodde jag också. Men verkar inte så. Kontaktade en säljare som lovade att kolla upp det där åt mig. Har ännu inte återkommit.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarvisningsbild
av Perra83
Be dom förklara vad du då har betalat för i ett års tid.
Kräv pengarna tillbaka och säg att du har 100% ränta på utlånade pengar!!
av jwiss
Jag tog ett lån på min bil, första halvåret kom serviceräkningen på lånavbetalningsräkningen, när jag sen skaffade volvokort kom servicen på kortet.

Har paff för hela kylaren på våra[…]

Absolut så kan bilen själv bromsa laddn[…]

Elpriset

Såna här verkar ju för bra fö[…]

Transmissionsolja till M66

Ato24.de/en har den bäste "oljehittaren&[…]