Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Inte av 3dje part, men Volvo har ju också denna funktion som tillval.
av semmelman
Försäljaren visade upp sin nyckelknippa å hade en liten dosa som han kunde fjärrstarta bränslevärmaren/motorvärmaren med, jag har inte volvo on call så kan inte använda appen i mobilen till detta så jag är intresserad av vad heter den nyckelgrejen/tillvalet å var kan jag köpa den å vad kostar den, hittar inte på volvo. Orkar inte åka dit å fråga igen heller känns pinigt. Eller ja det kan jag väl men nu blev jag intresserad att forska lite före.
(v40 -2015)
av semmelman
Åh den var perfekt, men fortfarande lite väl dyr? Runt tusingen kunde man väl tänka sig va en adekvat kostnad för nåt sånt?
Den försäljaren visade mig var en mindre svart grej som hängde i knippan och den var rundare spolformad tror jag. Kanske får snacka med honom ändå.
av LumberJack
semmelman skrev:Åh den var perfekt, men fortfarande lite väl dyr? Runt tusingen kunde man väl tänka sig va en adekvat kostnad för nåt sånt?
Den försäljaren visade mig var en mindre svart grej som hängde i knippan och den var rundare spolformad tror jag. Kanske får snacka med honom ändå.
http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 0/D5%20AWD

Den här är det jag har.
Användarvisningsbild
av MartinS
semmelman skrev:Åh den var perfekt, men fortfarande lite väl dyr? Runt tusingen kunde man väl tänka sig va en adekvat kostnad för nåt sånt?
Ring och kolla vad den jag länkade till kostar, det är ju bara programvara, som de förvisso vet att ta betalt för:-/
av semmelman
LumberJack skrev:
http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 0/D5%20AWD

Den här är det jag har.
Ja den var det! Den vill jag ha! :D

Pris, om du kommer ihåg? ...jaha nu ser jag, runt femtusen, sablars.

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]