- fre 04 nov 2016, 22:15
Min XC60 kommer kosta mig 5764kr/mån. Försäkring, vinterhjul, service och däckhotell inräknat. I stort sett fullutrustad.
oykkh skrev: Hej krilleW. Förlåt för sent svar. Jag har pratat idag med ansvarig på care by volvo. Det verkar som det är olika bud. Jag kommer få det priset som jag blivit lovat på nätet. Enligt volvo själva så är den här kampanjen som vi talat om ngt ÅF har som gäller 90 serien. Alltså allt ingår i priset när man bygger bilen. Jag va flrst in kl 10 på lanserigs dagen den 1 nov. Är det ngt fel eller bugg i systemet skule jag få det pris jag blivit lovat. Så 5995 kr i månaden inkl ALLT volvo v90 T5 aut inscription. Äntligen va det min tur att ha lite flyt. Vad kostar din xc60??Ja, har dom sagt att du ska få det så vore det ju dumt om de ändrade sig. Med tanke på att Volvo finans säger att det inte ingår vinterdäck, service och försäkring i 90-serien så bör ju konfiguration lägga till kostnaden direkt, annars blir det ju missvisande. Jag har fått specifikation av Volvo Kungsträdgården på en V90 T5 r-design med några få tillval. Den skulle kosta 9600kr/mån.
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Min XC60 kommer kosta mig 5764kr/mån. Försäkring, vinterhjul, service och däckhotell inräknat. I stort sett fullutrustad.