Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Drops112
För er som inte har beställt B&W´s ljudsystem kan jag rekommendera att åka förbi er lokala bilstereoaffär och be dom montera baslåda och separat slutsteg. Själv har jag en D4 Buisness adv. och valde panorama, teknikpaket och lita annat lullull istället för B&W. Kan bara säga att det blev en otrolig skillnad med uppgraderingen av ljudsystemet. Enligt montörerna var V90:n mycket lättare att bygga i än tex V60.

https://www.facebook.com/pages/Bra-Ljud ... 779?ref=ts
Användarvisningsbild
av Derank
Vad använde de konverter för att få lågnivå till steget, vet du det?
Användarvisningsbild
av JanneP77
Numera kan man beställa subwoofer även till standardstereon, det kan ju vara ett alternativ. :-)-)
av cstigson
Vad fick du ge för delar och installation?
Användarvisningsbild
av Derank
Bygga är ju grejen, då får man som man vill, idag skulle jag dok inte själv orka bygga ett billjud. Hade det varit för en 10-15år sedan hade jag rivit ut allt i XCn och kastat in nytt.
av SundanceKid
Hade jag haft en Volvo 240, 740 eller 850 så visst skulle jag också göra det men inte i en V90..........
av Exyzäta
SundanceKid skrev:Hade jag haft en Volvo 240, 740 eller 850 så visst skulle jag också göra det men inte i en V90..........
En v90 tappar oxå sin stjärnstatus och glans och blir en vanlig svenssonbil en dag, och då bygger man om hela bilen så den istället liknar en vwbmwmercedesskodadaciajaguarfiatopelrenaultcitroenalfa eller nåt annat som är populärt just då.
Användarvisningsbild
av jcartel
Var någonstans i bilen installerades utrustningen och hur mycket fick du betala?

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]

Mitt lås hade kläggat ihop helt, s&arin[…]

Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]