Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
Exyzäta skrev:Hahaha, hon går två år i varje klass. Hon kommer aldrig att bli klar med studierna. Ny bil? Om hon vinner på Bingolotto ja. :-D
Nej, däremot pluggade jag bara 2 h/vecka och gick ändå ut med näst högsta betyg i snitt från gymnasiet.
av Lillarapunzel
SvenB skrev:
Rådlös skrev:Lillarapunzel: Här har du igen en sådan vanföreställning som bara den okunniga kan säga:
"Dessutom var den gubben snäll nog att byta både oljefilter och olja då. Så det behöver inte bytas på många år, kanske inte ens på Blås resterande livstid".

Har du tänkt några års bilägande med Blå, så gäller olje- och filterbyte varje år. Det har vi sagt flera gånger om på dom här 100 sidorna, men du tar inte till dig detta. ?:-/
Men,"Rådlös" Du vet väl att hon vet bäst. Hon säger att det är onödigt med oljebyte varje år, utan det räcker oftast med ett byte var 10:e år. Då är det så. :lol:
Nej, men jag har hört var 5 000:e mil ungefär. Och eftersom att Blå alltid gått ca. 1 000 mil/år blir det 5 år.
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:Japp, och 20år gamla bilar SKA inte gå mer än 80km/h heller.
Jo, såklart det finns sådana som gör det också. Men de är ju ingen katastrof om de inte gör det :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Lillarapunzel skrev:
SvenB skrev:
Rådlös skrev:Lillarapunzel: Här har du igen en sådan vanföreställning som bara den okunniga kan säga:
"Dessutom var den gubben snäll nog att byta både oljefilter och olja då. Så det behöver inte bytas på många år, kanske inte ens på Blås resterande livstid".

Har du tänkt några års bilägande med Blå, så gäller olje- och filterbyte varje år. Det har vi sagt flera gånger om på dom här 100 sidorna, men du tar inte till dig detta. ?:-/
Men,"Rådlös" Du vet väl att hon vet bäst. Hon säger att det är onödigt med oljebyte varje år, utan det räcker oftast med ett byte var 10:e år. Då är det så. :lol:
Nej, men jag har hört var 5 000:e mil ungefär. Och eftersom att Blå alltid gått ca. 1 000 mil/år blir det 5 år.
Det är ju det vi skrivit här, Lillarapunzel vet bäst. På mer än hundra sidor har de, som jag uppfattar, kan bilar bättre än Lillarapunzel skrivit vad som gäller bland annat oljebyte. Men nej, hon framhärdar.
Detta är minst sagt komiskt. :wink:
Användarvisningsbild
av SvenB
Lillarapunzel skrev:
Nej, däremot pluggade jag bara 2 h/vecka och gick ändå ut med näst högsta betyg i snitt från gymnasiet.
Vad var det för konstigt gymnasium, som hade tvåtimmarsvecka? ??:-/
av Lillarapunzel
SvenB skrev:
Lillarapunzel skrev:
Vad var det för konstigt gymnasium, som hade tvåtimmarsvecka? ??:-/
Distans. Och så sa jag kanske inte till mina lärare hur mycket jag pluggade heller............................ :roll:
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 159

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]