Appropå rost på bakluckan. Har en S40N -05, nybilsgaranti kvar till i augusti.
Igår var jag inte glad...
* Upp på morgonen kommer ut till bilen och några korkade sommarjobbare har sprutat hela bilen full med gräs. Skäller ut fanskapet... (inte hans fel egentligen eftersom han måste klippa en hel jäkla gräsmatta med trimmer, så jag har lite dåligt sammvete över det). Kontaktar parkbolaget och dom vill att jag ska köra bilen genom en maskin och får ersättning, vilket jag vägrar. *arg 1*
*Tvättar bilen för hand iaf. och allt går bra. Kör en snabb sväng för att blåsa ren bilen och stannar på lämpligt ställe för at vaxa. Då ser jag på bakluckan att det börjat bli små rostfläckar, 5-10 st små små fläckar, precis som om man fått stenskott som legat till sig i nått år. *arg 2*
*Vad händer nu?! Jo det börjar ösregna från klar himmel när jag vaxar som bäst.... *jätte arg*
*Kommer hem, lägger mig i soffan, slår på en rulle, tar mig en pilsner och försöker varva ner.... känner att jag har en trasig framtand! *så in i h-vete arg*
*Idag... kommer ut til bilen. En fågeljävel har bajsat ner hela förbannade biljäveln!!! *jätte arg igen*
Gud gillar inte mig för tillfället.
Hoppas detta roar nån... för mig roar det då inte för tillfället.