Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Arnold skrev:Vad menar du med att du inte får bort skruven? Menar du att du inte kommer åt skruven? Nu vet jag inte hur det ser ut på din bil. Men det finns de på forumet som har skrivit att de använt kråkfötter till vissa skruvar på insuget.
Nej jag har fått bort insuget men får inte bort skruven sen
Måste ha bort den för att få dit den nya packning för att ta bort insuget behövs det bara att lossa på den lite så går det att lyfta bort det det är uformat där.
volvotomas skrev:
Arnold skrev:Vad menar du med att du inte får bort skruven? Menar du att du inte kommer åt skruven? Nu vet jag inte hur det ser ut på din bil. Men det finns de på forumet som har skrivit att de använt kråkfötter till vissa skruvar på insuget.
Måste ha bort den för att få dit den nya packning för att ta bort insuget behövs det bara att lossa på den lite så går det att lyfta bort det det är uformat där.
Har du kollat om det hålet är öppet även på packningen?
Arnold skrev:
volvotomas skrev:
Har du kollat om det hålet är öppet även på packningen?
Nej den är inte öppen
Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Här finns en bra video. Ska själv anv&au[…]

Ja värmaren behövs för att få[…]

Kolla att luftförvärmningsspjälle[…]

Är det bara privatpersoner som ska pungsl&ar[…]