Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AnteHag
AndreasThn skrev:
AndreasThn skrev:
KrilleW skrev:Av bilderna på hemsidan att döma så påverkar det inte bagaget på V90, men kan ju vara så att illustrationerna visar fel också..
Kommer vara ett event här i närheten 26/11, så finns det inga bilder innan dess så försöker jag fixa =)
Eventet var visst 26/10 så kommer förhoppningsvis lite bilder under nästa vecka från mig =)

Ser vi fram emot ! :-)
av Cjohan
Det vore även intressant att veta hur de lyckats med integrationen till bilens andra system som t.ex. hur bränsleförbrukning visas i färddatorn. Kan den skilja mellan vad som förbrukas som gas och vad som förbrukas som bensin eller är den omedveten om att det är en gasbil?
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Cjohan skrev:Det vore även intressant att veta hur de lyckats med integrationen till bilens andra system som t.ex. hur bränsleförbrukning visas i färddatorn. Kan den skilja mellan vad som förbrukas som gas och vad som förbrukas som bensin eller är den omedveten om att det är en gasbil?
Skall försöka få lite info om det samt ta bilder intriört fall det är liknande som V70.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Här kommer några bilder, tyvärr blev det inte så många/bra då det var väldigt mörkt och de skulle plocka ihop. Hann inte med nån längre pratstund heller då jag hade med vår 5-månaders dotter.

Men här är lite iallafall.
Bilagor
IMG_2706.JPG
IMG_2706.JPG (1.44 MiB) Visad 364 gånger
IMG_2706_ljus.jpg
Försökte ljusa upp bilden vet om det blev bättre så lägger in orginalet ovan
IMG_2706_ljus.jpg (145.79 KiB) Visad 385 gånger
IMG_2702.JPG
Knappen känns igen från V70...
IMG_2702.JPG (914.65 KiB) Visad 343 gånger
IMG_2704.JPG
IMG_2704.JPG (1.42 MiB) Visad 316 gånger
av Cjohan
Tack AndreasThn! Ser ut att var 5-10 cm förhöjt golv. Lite synd att de inte lyckades få undan gasflaskorna mer.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Cjohan skrev:Tack AndreasThn! Ser ut att var 5-10 cm förhöjt golv. Lite synd att de inte lyckades få undan gasflaskorna mer.
Westport sa att som det ser ut nu så gör de ingen åverkan alls på bilen men kommer det fram intresse/behov av andra lösningar så skulle de på sikt kolla på det.

Så ta kontakt med de, var riktigt trevliga det lilla jag hann prata med de.

Swedol har jag iaf köpt billig automatlå[…]

Upgradera baklucka

Hej! Jag är också intresserad av denn[…]

Helt rätt uppfattat angående vacuumslan[…]