Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej alla,

Köpte min första bil idag och det blev också första bilen i familjen. Det blev en Volvo S80 T 2005. Det jag undrar är hur får jag mobilen inkopplad till bilen för att lyssna på musik?

Sedan undrar jag hur mycket det kostar att laga lektriska fönsterhissar? Det var det ända felet på bilen och fick den ganska billigt för farsan kände kilens farsa :P

Tack
Hej! Grattis till köpet. För att kunna hjälpa med fönsterhissar behövs en bättre beskrivning. Fönsterhissar är pluralis, är samtliga dåliga. Om det är bara en, är den stendöd, eller är det något som fungerar, riktning upp, ned, vänder när den kommer i topp? Fungerar allt övrigt i den dörren, låsning, backspegeljustering m.m.
Ollehoff skrev:Hej alla,

Köpte min första bil idag och det blev också första bilen i familjen. Det blev en Volvo S80 T 2005. Det jag undrar är hur får jag mobilen inkopplad till bilen för att lyssna på musik?
Vet inte vilken stereo som sitter i din bil, men en X-carlink eller Grom adapter kan fungera. Då kan du spela musik antingen via AUX eller Bluetooth. Själv har jag en X-carlink i min V70 med HU-850 och RTI. Funkar hur bra som helst. Köpte den hos ett företag i Norge för 890:- + frakt.

Aj :-o låter inte rimligt att du ska st&ari[…]

Men är det ok att diskutera att det kostar 1[…]

Den andra stora grejen för god bränsleek[…]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Här finns en bra video. Ska själv anv&au[…]