Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
ville bara önska er alla en glad midsommar (BE) och glad sommar på er också :D mvh/roger ta det lugnt med det goda alla vet
ju att man får ont i håret av sill potatis och jordgubbar :lol:
Senast redigerad av 1 lilleman, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av A80TD
Tack! Önskar dig detsamma! :D
Glad midsommar på er allihopa!
Användarvisningsbild
av Janne3
Tackar och ha en skön helg allihopa 8)
Användarvisningsbild
av vetten
Ja hoppas att allihop får en riktigt skön och avkopplande midsommar :-))))) :-/O/ (BE) En liten brasklapp bara 8) ta det lugnt med bilkörningen dan efter :!: det sitter i längre än man tror :shock:
Ha en skön helg och ta det lugnt ute på vägarna :lol:

vetten
Användarvisningsbild
av Bosa
vetten skrev:Ja hoppas att allihop får en riktigt skön och avkopplande midsommar :-))))) :-/O/ (BE) En liten brasklapp bara 8) ta det lugnt med bilkörningen dan efter :!: det sitter i längre än man tror :shock:
Ha en skön helg och ta det lugnt ute på vägarna :lol:

vetten
Nästa bilkörning efter Fredagen beräknas bli Måndag, Söndagen lär behövas till viss återhämtning. :lol:

Ja just ja, ha en go midsommar allihopa!
av Luthor
vetten skrev:En liten brasklapp bara 8) ta det lugnt med bilkörningen dan efter :!: det sitter i längre än man tror :shock:
Det är då det är bra att ha en gravid sambo som ej skall dricka en droppe under helgen, bara att sätta på solglasögonen och slumra in när hon kör hem en sliten man... :wink: Glad Midsommar på Er!!! :D
Användarvisningsbild
av Varti
Glad midsommar på er alla!!!!!! :)

Mvh//Varti
Användarvisningsbild
av Brainy
Glad midsommar på er alla!

Nu ska jag ut och jobba några sista timmar, beräknar att komma hem vid lunchtaget, åka till gds-hallen och tvätta och dammsuga ur bilen. Sedan ska vi sätta oss och åka till Dalarna där midsommar ska firas intill Siljan.

Med mitt jobb finns dock den tråkiga möjligheten att jag kan komma hem kl.20, inte hinna tvätta bilen och stressköra dit :cry:

Men det lär framtiden utvisa! Jag skriver väl här när jag är hemma igen.

mvh
Anders
av Addekarlsson
Jo men visst, glad midsommar på er allesammans!
Här ska det rivas 960 ikväll, för att i morrn byta kamrem, bromsslangar/vätska, olja, filter mm... Så det starkaste jag kommer få i mig, det är ångor av bilens olika vätskor, samt kaffe. :D
Ja men just ja, får jag tag på röd hammarlack slät, så komemr jag få i mig såna ångor oxå, för då ska det målas lite bromsok/skivor oxå. :lol:

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Nexus
Glad midsommar :D . men jag e besviken, skulle ju köpa bakboxar på Realcar och passa in de ihop med stänklapparna sen in med prylarna på lack. men det visa sig de var slut och kommer om några veckor :cry:
Kommer aldrig få dit mitt kjolpaket :cry: :cry:
Kylvätska till 740 b230f

Tänk på att du tömmer hela systeme[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Det laddas automatiskt.

Tid för service - volvo s60 2017

Motorn lär hålla men försäkri[…]

Trasig turbo V70 D4 aut MY15

Om du söker på VEA + motorproblem s&ari[…]