Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Den fungerade ändå inte :mrgreen: har gett den smörja och allt men nej den vägrar att gå runt och jag tänker inte försöka något mer vill inte bryta av den enda nyckel som jag har till bilen. Låscylinder i bagageluckan fungerar så jag kan öppna där med nyckel och krypa in den vägen :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Så då kan jag ha fått tag på ett par kompletta vinterhjul till min bil, bara det att fälgarna jag har fått tag på har ett ET mått av 50 tror jag att det var :roll: iaf om jag kommer ihåg rätt så sänker väl 5mm spacers måttet till 45 ET? Sen så är ju såklart nav hålet i dom andra fälgarna mindre :( men jag får väl ta fram slipmaskinen och köra på utav bara fasen :) är ungefär 1,5 mm det skiljer så det slipar man ju bort ganska fort.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Mmm ja... Håller med white, blir väldigt svårt att få det helt runt. Sånt där behöver man antingen borr eller svarv till.
Är inte bättre att kränga över däcken på dina gamla fälgar istället? Eller är det helt fel dimension?
  • 1
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
  • 252
Oljespec.

Tack för detta, men har inte tillgång t[…]

Lagning av mindre lackskador

Lackstift funkar hyfsat på riktigt små[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240