Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

jamo skrev:Beställde V90 D4 AWD R-design i august. Bursting blue... Får den på veckan 7/2017...
Blir nog grym. Lyckades du få en bra deal på r-designbilen. Min säljare sänker inscription mycket mer.

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Hej.
Beställde en V90 för två veckor sedan och säljaren sa bara att den skulle levereras någon gång i Februari.
Vill ju registrera på minvolvo och se status om leveransen.
Undrar om hur länge väntade ni på Orderbekräftelse och fick ni den via epost eller vanlig post?
Tackar.
Milebe skrev:Hej.
Beställde en V90 för två veckor sedan och säljaren sa bara att den skulle levereras någon gång i Februari.
Vill ju registrera på minvolvo och se status om leveransen.
Undrar om hur länge väntade ni på Orderbekräftelse och fick ni den via epost eller vanlig post?
Tackar.
Tog ca 2½ veckor för mig att få bekräftelsen, via epost.
Då var man i väntans tider :D

Beställt:

V90 Inscription D4 Automat
Twillight Bronze
Klimatpaket
Volvo OnCall
19" fälgar
Charcol inredning
Linear Walnut panel
Tonade rutor (5st)
Svart innetak
Drag (fy fan va dyrt....)

Var helt inne på Luminos Sand först, men på väg hem från jobbet för någon dag sedan gled en XC90 upp
i Twillight Bronze.

Såg riktigt nice ut.

Har dock inte sett en V90/S90 i Twillight Bronze live ännu, bara bilder på nätet.

Får hoppas man blir nöjd, för "brun" är inte den färg som jag normalt skulle välja.

Väntar nu svar kring leverans, just nu prel April :shock:
macattac skrev:k*kskallar...nu är leveranstiden uppskjuten en vecka från v10 till v11....kom igen....22 veckor!?

tror jag avbeställer....
Tråkigt att höra! Och jag gick precis in och kollade status min är flyttad en vecka från v7 till v6. Slår olika. Dock lite konstigt
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 48

Tack för infon :) Ja detta verkar ju vara ett[…]

Volvo Assistans - och sedan?

Åldersgränsen är borttagen: Volvo[…]

Volvo XC70 - 2012 (AC problem)

Troligen reglerventilen, prova att knacka på[…]