Gelis skrev:Lillarapunzel, Har du börjat med ditt körkort än??Jag har övningskört. En gång. Det var i augusti. :roll:
Moderator: Moderatorer
Gelis skrev:Lillarapunzel, Har du börjat med ditt körkort än??Jag har övningskört. En gång. Det var i augusti. :roll:
Lillarapunzel skrev:Enkelt åtgärdat, plocka ner kissemissen och rensa den (kör ett spett igenom den) visst besiktningen lär ju gnälla....Vix skrev:Angående rassel/missljud och att bilen inte orkar mer än 80 km/h kan det mycket väl vara att din katalysator och/eller annan del av avgassystemet är täppt. Kolla upp det. Är det inte det kan nog avyttring vara en bra ide', som flera påpekat.Avgassystemet täppt?! :-O) Låter dyrt........
Mvh.
Det enda jag vet om avgassystemet på Blå är att det är sönderrostat...
DayDreamer skrev:Kissemissen? o.OLillarapunzel skrev:Enkelt åtgärdat, plocka ner kissemissen och rensa den (kör ett spett igenom den) visst besiktningen lär ju gnälla....Vix skrev:Angående rassel/missljud och att bilen inte orkar mer än 80 km/h kan det mycket väl vara att din katalysator och/eller annan del av avgassystemet är täppt. Kolla upp det. Är det inte det kan nog avyttring vara en bra ide', som flera påpekat.Avgassystemet täppt?! :-O) Låter dyrt........
Mvh.
Lillarapunzel skrev:Jaha, du verkar inte ha någon brådska, så man undrar ju varför du i princip avverkat 2 bilar redan. Duger inte Skodan att köra hästen och att övningsköra med ?? :?: ?:-/Gelis skrev:Lillarapunzel, Har du börjat med ditt körkort än??Jag har övningskört. En gång. Det var i augusti. :roll:
Lillarapunzel skrev: Avgassystemet täppt?! :-O) Låter dyrt........
White skrev:Ett gott råd om du nu inte vill skrota "Blå" är att börja reparera den innan ni plågat livet ur den.Den är redan halvdöd, inte ens konstgjord andning eller defibrillator kommer att hjälpa. :???:
White skrev:Ett gott råd om du nu inte vill skrota "Blå" är att börja reparera den innan ni plågat livet ur den.Vad finns det ens att reparera, undrar jag?
Sedan börjar den "bluddra" och k[…]
Buckelteknik har vi haft bra erfarenhet av https[…]