Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja det beror på smak og behag. Synes helt klart de ser kule ut med mørke ruter også, i allefall nå når bilene er helt nye.
Når jeg nå valgte å kjøpe Volvo for første gang så var det pga jeg synes s90/v90 kler den eksklusive(kall det gjerne gubbete :) ) looken med krom detaljer veldig godt, kombinert med komfortable kjøreegenskaper og interiør.
Skulle jeg kjøpt en sportslig stasjonsvogn med utseende som matcher kjøreegenskapene så hadde jeg helt klart ventet på nye a6 og 5 serie.
Personlig synes jeg aldri Volvo har klart å lage noen eksklusive/fine sportslige biler med sitt r-design. Blir ikke helt overbevist av nye s90/v90 r-design utifra bilder heller, men det gjenstår å se. :D Kommer det derimot ut en v90 Polestar med 500hk++ og litt bedre motorlyd så spørs det om jeg ikke bytter ut D5'en. 8)
Jag har kört 245 till V70 i början blev det egen film. Men nu från fabrik. När jag var en lite pojk kom duetterna och sålde fisk, dom körde utan film.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kanon snygg,har du mörk klädsel ?

Tycker oxå att mörkt tak känns brunnet
Men är inte anti mot mörkt
Alla köper det som man trivs med
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21