Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V9097
Hyxarn skrev:Vet att Brandt Bil kör det erbjudandet iaf. Känns sjukt prisvärt!

http://www.brandtbil.se/bilar/volvo/kampanjer
Det ser riktigt bra ut måste jag säga! Tydlig prislista också.

Det som känns dyrt är dragkrok, 250kr/mån i 36 månader är 9000kr dvs man för betala hela krokens kostnad. Dragkrok är ju någon som höjer bilens andrahandsvärde, 150kr/mån hade varit rimligare.
av KrilleW
MB77 skrev:
KrilleW skrev:Får man fråga vart du fått det där priset?

Kollar man på Volvos kampanj får man en D3 kinetic för 4790kr/mån...
När jag kollade så var just en D3 Kinetic dyrare är en D4 awd Summun, då allt handlar om resvärdet.
Min XC60 som är på väg, D4 awd Summun, klimatpaket, VOC, drag, lastpaket, backkamera, vinterhjul, metallic, service, försäkring, 2000mil/år. 5300kr/mån
Där ser man. Låter riktigt bra tycker jag! Är det Brandt du fått den dealen på eller någon annanstans?
Jag tog precis en offert på Upplands motor på en XC60 D4 AWD Summum, klimatpaket med VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, metallic, sportstolar i läder. Vinterdäck, försäkring och service ingår. 1500 mil. Det skulle kosta 5600 kr/mån
av MB77
KrilleW skrev:
MB77 skrev:
KrilleW skrev:Får man fråga vart du fått det där priset?

Kollar man på Volvos kampanj får man en D3 kinetic för 4790kr/mån...
När jag kollade så var just en D3 Kinetic dyrare är en D4 awd Summun, då allt handlar om resvärdet.
Min XC60 som är på väg, D4 awd Summun, klimatpaket, VOC, drag, lastpaket, backkamera, vinterhjul, metallic, service, försäkring, 2000mil/år. 5300kr/mån
Där ser man. Låter riktigt bra tycker jag! Är det Brandt du fått den dealen på eller någon annanstans?
Jag tog precis en offert på Upplands motor på en XC60 D4 AWD Summum, klimatpaket med VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, metallic, sportstolar i läder. Vinterdäck, försäkring och service ingår. 1500 mil. Det skulle kosta 5600 kr/mån
Det är inte hos Brandt, tycker med att det är en bra deal, de löser även min nuvarande leasing som har 12 månader kvar just nu, blir väl 9-10 månader när väl den nya kommer.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av KrilleW
MB77 skrev:
Det är inte hos Brandt, tycker med att det är en bra deal, de löser även min nuvarande leasing som har 12 månader kvar just nu, blir väl 9-10 månader när väl den nya kommer.
När beställde du?
av MB77
KrilleW skrev:
MB77 skrev:
När beställde du?
3/10, samma dag som Volvos kampanj avslutades.

av KrilleW
MB77 skrev:
KrilleW skrev:
MB77 skrev:
När beställde du?

Okej! Det verkar dock som kampanjen är förlängd nu dock.
Har du fått leveransbesked på 2-3 mån?
av MB77
KrilleW skrev:
MB77 skrev:
KrilleW skrev: När beställde du?

Okej! Det verkar dock som kampanjen är förlängd nu dock.
Har du fått leveransbesked på 2-3 mån?
14 veckors lev tid.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem