- tis 11 okt 2016, 17:42
Er dette 20" eller 21"? (Håper 21", siden det er det jeg har bestilt)

Moderator: Moderatorer
phantomblot skrev:Er dette 20" eller 21"? (Håper 21", siden det er det jeg har bestilt)Det är 21". Du ser det på det lilla mellanrummet mellan däck och skärm.
Amli skrev:Jag tycker S90 bara blir snyggare och snyggare ju mer jag ser den och nu börjar även bakdelen smälta in. Inte riktigt där ännu, men snart :) Bilen är verkligen sjukt elegant framifrån och i profil när man ser den i rörelse. Men jag tycker nog fortfarande att den gör sig bäst i 20".Håller med. Tycker nu att den är riktigt snygg även bakifrån i vissa vinklar.
LorDGusT skrev:Jag har beställt min med 21" respektive 20" på vinterdäcken. Jag hoppas innerligt att folk ser det som propert och inte vulgärt :DTroligen mera som skryt. "Kolla hur mycket pengar jag har lånat för att kunna åka runt så här".
Exyzäta skrev:Den svenska avundsjukan är svår att göra något åt, oavsett vad man än åker runt i. Så vi får bortse från de individerna. Och endast se till smak och inte ekonomiskt tycke.LorDGusT skrev:Jag har beställt min med 21" respektive 20" på vinterdäcken. Jag hoppas innerligt att folk ser det som propert och inte vulgärt :DTroligen mera som skryt. "Kolla hur mycket pengar jag har lånat för att kunna åka runt så här".
Exyzäta skrev:Troligen mera som skryt. "Kolla hur mycket pengar jag har lånat för att kunna åka runt så här".
phantomblot skrev:Det är som när Jeremy Clarkson sa att om man kör en Porsche Boxter så utstrålar det att man inte hade råd med en 911.Exyzäta skrev:Troligen mera som skryt. "Kolla hur mycket pengar jag har lånat för att kunna åka runt så här".
Så det finnes felger som sier "Disse har jeg betalt med cash"?
Gorban skrev:Det är som när Jeremy Clarkson sa att om man kör en Porsche Boxter så utstrålar det att man inte hade råd med en 911.
Amerikanare är de största exponenter[…]