- lör 08 okt 2016, 23:50
Min rullades av från biltransporten igår så nu är väntan än mer olidlig
Moderator: Moderatorer
AKarlsson skrev:Absolut ingenting fel på min uppfostran, men jag har väldigt mycket rätt till en EGEN åsikt.garinge skrev:Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar...Din uppfostran verkar bristfällig
garinge skrev:Behåll den för dig själv då. Det är nog få som vill höra att du kräks.AKarlsson skrev:Absolut ingenting fel på min uppfostran, men jag har väldigt mycket rätt till en EGEN åsikt.garinge skrev:Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar...Din uppfostran verkar bristfällig
Remanis skrev:Kunde inte hålla mig, frågade säljaren om jag kunde få 21" på istället och sätta vinter gummi på de 20" jag beställt. Han sa att de har 21" i butik så det gick alldeles utmärkt.Jag funderade på samma sak men fick då veta att jag fick betala för sommardäcken på 20" också. Slapp du betala för dem?
Hämtar min V90 D5 AWD Inscription fullutrustad med allt utom luftfjädring, på fredag nästa vecka, den 14 oktober. Beställde i Mars...... ÄNTLIGEN!!!!!!!!
fjohan82 skrev: Tycker det ser ut som att någon mer ville ut och åka i denHaha, ja sonen ville att vi skulle åka hem i den direkt. Svårt att förklara för en två åring :)
kallegroda skrev:Vad är det för färg på bilen?477 electric silver
Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]