Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av filippb
Mikeys skrev:BMW har också halogenblinkers på de allra flesta av sina modeller. Men där gör det kanske inte så mycket då de aldrig kommer till användning...
hahaha!
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Djungelbrand skrev: Tror inte många av de andra premiumtillverkarna kör halogenblinkers 2016.
Halogenblinkers, sådan moderniteter är det inte som halogenglödlampor, det är bara vanliga gammaldags glödtrådar utan halogen.
av Djungelbrand
Trodde glödlampor var förbjudna nu för tiden :P

Blir bara mer och mer förbannad när man läser det här!
Användarvisningsbild
av Gurra82
Jag blir så anti så jag "nästan" inte vill ha en ny V90, men Volvo vill kanske att man skall bli som BMW förarna, inte använda blinkersen (RO)
av Lövet
Är ju dock ett lösbart problem. Finns gott om LED på öppna marknaden att köpa. Se bara till att hitta rätt motstånd också, annars blir det disco-lampor.
Användarvisningsbild
av meko
Intressant. Finns det kanske något skäl till att Volvo inte valt LED :?: Någon med insyn och kunskap som vet mer kanske?
av KrilleW
meko skrev:Intressant. Finns det kanske något skäl till att Volvo inte valt LED :?: Någon med insyn och kunskap som vet mer kanske?

Jag kan bara komma på ett skäl, och det är att det är billigare...
Användarvisningsbild
av Gurra82
Lövet skrev:Är ju dock ett lösbart problem. Finns gott om LED på öppna marknaden att köpa. Se bara till att hitta rätt motstånd också, annars blir det disco-lampor.
Fast inte riktigt, en led lampa går ju montera in absolut, men lyktglaset andas fortfarande 80-tal, tyvärr...
av BiTu
Gurra82 skrev:
Lövet skrev:Är ju dock ett lösbart problem. Finns gott om LED på öppna marknaden att köpa. Se bara till att hitta rätt motstånd också, annars blir det disco-lampor.
Fast inte riktigt, en led lampa går ju montera in absolut, men lyktglaset andas fortfarande 80-tal, tyvärr...
Vad snackar du om? Just glaset är ju det som ser coolt ut, 3D-formade fyrkanter som sitter där. Har du ens kollat?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Förstår dig. Helt outstanding bil, de[…]

Start stopp

Ja,det gör den..

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]