Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Remanis
Kunde inte hålla mig, frågade säljaren om jag kunde få 21" på istället och sätta vinter gummi på de 20" jag beställt. Han sa att de har 21" i butik så det gick alldeles utmärkt.

Hämtar min V90 D5 AWD Inscription fullutrustad med allt utom luftfjädring, på fredag nästa vecka, den 14 oktober. Beställde i Mars...... ÄNTLIGEN!!!!!!!!
av Vortex
Nu så står vår nya fina vita V90 T5 på uppfarten! :D
Har inte hunnit rullat speciellt mycket, men den går riktigt fint och tycker inte heller standardljudet är nåt att klaga på. Efter ha hängt här så var jag beredd på att det skulle va kasst, men det håller jag inte med om. Tur att alla tycker olika :)
Användarvisningsbild
av sura56
Tog några foton idag :lol:
Jag får valnötspanelen monterad om två veckor.
Annars är jag mer än nöjd, en underbar vagn att köra.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av garinge
Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar... :P
av AKarlsson
garinge skrev:Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar... :P
Din uppfostran verkar bristfällig
Användarvisningsbild
av drawman
AKarlsson skrev:
garinge skrev:Fin bil, men uäck.. hemsk färg på sätena .. jag mår illa av ljusa inredningar/stolar... :P
Din uppfostran verkar bristfällig
+1 :shock:
av Gorban
sura56 skrev:Tog några foton idag :lol:
Jag får valnötspanelen monterad om två veckor.
Annars är jag mer än nöjd, en underbar vagn att köra.
Snygg, och med valnöten ser den ut som min. Men bort med gummimattorna. Förstör intrycket av inredningen.
Användarvisningsbild
av Thoman
acey skrev:
Thoman skrev:
AKarlsson skrev:Det har väl varit strul i produktionen och har de fått till detta så bör ju ledtiderna kortas.
Suck! Leverans är åter vecka 7 igen. Ja ja tänkte väl det. Bara bita ihop och vänta vi är snart där
Enligt min Volvo eller säljaren?
Enligt VOC
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 33

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]

Konstigt elfel

V70 årsmodell 04. Under färd "d&ou[…]