Moderator: Moderatorer

börne skrev:Ska kolla med honom om jag kan lägga ut det här. Han säljer vanligtvis bara lite till kompisar osv, bara en liten firma vid sidan av hans ordinarie jobb. Verkar som Sanego annars inriktat sig till företag.

Får se om jag träffar honom på skyttet inorrn så ska jag fråga.
Kanske säkrast att du frågar först och skjuter sen? ;)

Såg bra ut för övrigt :)
Nya slutrör fick det bli

Bild
SBergdahl skrev:Beställt lackskydd, Ultima Paint Guard Plus, och lite medel för att göra riktigt ren innan. Ska bli intressant om det är så bra som alla recensioner säger att det är.
Jag har använt detta i ett par år nu. Ställer mig definitivt bakom dom positiva användarna. Drygt är det också, är fortfarande på min första flaska. Har även fått ta mina barns bilar och dom är också imponerade. Det tar bara 10 - 15 min att lägga på, så då blir det att man tar och lägger på det lite oftare. Även om det inte egentligen inte behövs.
svergie2 skrev:Jo, det är jag med på, men hur monterar man dom?
"Designa din egen list till registreringsskylten. Till alla våra lister följer en ny skylthållare till registreringsskylten med för att garantera passformen."

Du skruvar dit skylthållaren, sen trycker du dit listen bara... en idiot klarar av detta så det ska nog inte va några problem :wink:
börne skrev:
svergie2 skrev:Jo, det är jag med på, men hur monterar man dom?
"Designa din egen list till registreringsskylten. Till alla våra lister följer en ny skylthållare till registreringsskylten med för att garantera passformen."

Du skruvar dit skylthållaren, sen trycker du dit listen bara... en idiot klarar av detta så det ska nog inte va några problem :wink:
Är ju det som är kruxet, hur monterar (kanske främst demonterar) man en skylthållare?

__

Har för övrigt satt Bosch AeroTwin på V60in, sveper tyst trots inget vatten på rutan. Biltemabladen var riktigt jävla dåliga ända från start, gnisslande och hade sig trots att regnsensorn skötte torkandet.

Skickat från min OnePlus 3
Jag bara slet av den (med reklam för firman bilen köptes på) som hängde med på min bil.. skulle behöva en ny som sa nått kul. :)
  • 1
  • 638
  • 639
  • 640
  • 641
  • 642
  • 1912

Min V50 med 17" hjul ska ha 205/50-däck […]

I mitt fall är datamängden inget bekymme[…]

Bränsletryck B230fb.

Det brukar vara c:a 2,5 kg på tomgång […]

Xc60 My26 T6 230v laddare