Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av acey
Thoman skrev:
JohanGBG skrev:En annan har fortfarande 19 veckor kvar...Dyker upp lagom till födelsedagen iofs =D
Tänkte skriva att jag har 18 veckor kvar lev vecka 7 men nu när jag loggade in på min Volvo säger den den 9 veckor kvar lev vecka 50. Mycket underligt undrar om den talar sanning. Den får gärna göra det. Hoppas det stämmer
När jag beställde för 2 veckor sedan så var det leverans i februari. När jag fick inlogg till Min Volvo så var det V48, och säljaren bekräftade att det var det som gällde. Nu har datumet flyttats fram till V47. Låter väldigt snabbt, vi får se om det stämmer...
Användarvisningsbild
av Thoman
[quote="SundanceKid"]Vilken motor och modell ska gå så fort

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk[/

Jag beställde en D3 AWD för typ 4 veckor sedan. Hela tiden med leveranstid runt vecka 7 men nu enligt " min Volvo" vecka 50. Ja får se om det stämmer
av AKarlsson
Det har väl varit strul i produktionen och har de fått till detta så bör ju ledtiderna kortas.
Användarvisningsbild
av Thoman
AKarlsson skrev:Det har väl varit strul i produktionen och har de fått till detta så bör ju ledtiderna kortas.
Har hört om det! Bara hoppas
Användarvisningsbild
av Thoman
AKarlsson skrev:Det har väl varit strul i produktionen och har de fått till detta så bör ju ledtiderna kortas.
Suck! Leverans är åter vecka 7 igen. Ja ja tänkte väl det. Bara bita ihop och vänta vi är snart där
av acey
SundanceKid skrev:Vilken motor och modell ska gå så fort

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
V90 D4 automat.
av acey
Thoman skrev:
Suck! Leverans är åter vecka 7 igen. Ja ja tänkte väl det. Bara bita ihop och vänta vi är snart där
Enligt min Volvo eller säljaren?
av Djungelbrand
Har nu hämtat min osmiumgrå skönhet. Blev nästan ännu snyggare än jag trodde, helt perfekt med stylekit till momentum, tonade rutor, 21" 10-eker och amberskinn :) T5:an går riktigt fint, bra drag och sjukt tyst och fin. Har kört på kullersten och grov asfalt stör mig inte alls på vägljud från de feta hjulen än sä länge.

Kollade bilen så gott jag kunde i hallen innan lev och konstaterade att lacken var perfekt men kollade inte så noga på höger bakdörr... ser nu att den inte linjerar perfekt vid list ovh karossvecket. Lite surt men tar det mer ro och får det fixat sen för nu ska det fan i mig köras!

Måste ju nämna att det va riktigt coolt med det interiöra belysningspaketet på kvällen :) Och standardljudanläggn är absolut inget att klaga på även utan sub.

Lägger upp bilder inom kort, tog bar kassa i hallen i dåligt ljus..
av filippb
Grattis Djungelbrand, kul att höra att momentum och stylekit lirar bra ihop - ser fram emot bilder!

Har själv två dagar kvar tills jag får hämta min Momentum T5 med styling kit och tonade rutor men då i vitt. Hoppas den blir lika fin som jag tror. Dock var bodykitet restat så det fick bli deffuser nu och resten sen.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 33

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.