Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av BiTu
philipsguy skrev:BITU det ser faktiskt rätt ok utan silvergallren över högtalarna var lite bekymrad för detta :wink:

Ja, jag ville inte lägga ut 30k på något jag inte värdesätter så högt, även om BoW är fantasktiskt. Men rent estetiskt ser det bättre ut utan BoW med denna inredning, den "kalla" looken på gallerna kommer inte till sin rätt vilket den kan göra i andra interiörkombinationer.

Gemensamt för kundbilar som levererats hittills verkar vara att de inte har det ljusare träet
Synd.
av BiTu
philipsguy skrev:BITU det ser faktiskt rätt ok utan silvergallren över högtalarna var lite bekymrad för detta :wink:

Gemensamt för kundbilar som levererats hittills verkar vara att de inte har det ljusare träet
Ja, jag ville inte lägga ut 30k på något jag inte värdesätter så högt, även om BoW är fantasktiskt. Men rent estetiskt ser det bättre ut utan BoW med denna inredning, den "kalla" looken på gallerna kommer inte till sin rätt vilket den kan göra i andra interiörkombinationer.
av BiTu
philipsguy skrev:Påminn mig: veckor kvar på min Volvo är väl antal veckor till leverans hos återförsäljaren
I mitt fall stämde datumet jag fick av säljaren. Det stod fortfarande 2 veckor kvar på Min Volvo även efter leverans. Tror att det man kan lita på är när det står att den är byggd.
av filippb
I mitt fall blev det mellanting. Säljaren trodde att bilen skulle komma in 26/9 men kom in i förrgår 5/10. Hämtning bokad till på måndag 10/10. Minvolvo säger fortfarande v42 och har gjort så sedan ett par veckor tillbaka. Dessutom blev inte bilen byggd enligt minvolvo förrän den var klar och skickades från fabrik - status ändrades från planerad till byggd till skickad på en dag.
av Djungelbrand
Fick just ett mycket trevligt telefonsamtal från min säljare att bilen var klar för leverans kl 17.00 idag :) Både stylekit och 21" fälgarna satt på :P

Kommer fan bli en jobbig väntan på jobbet nu. Kommer bomba ut bilder och intryck ikväll!

//
A
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Du kommer inte bomba ut nånting, du bör vara för upptagen att köra o ha massa grannar flåsande runt häcken :)
av Djungelbrand
hahhaha! Det stämmer nog, jag bombar när tillfälle ges
av JohanGBG
En annan har fortfarande 19 veckor kvar...Dyker upp lagom till födelsedagen iofs =D
Användarvisningsbild
av Thoman
JohanGBG skrev:En annan har fortfarande 19 veckor kvar...Dyker upp lagom till födelsedagen iofs =D
Tänkte skriva att jag har 18 veckor kvar lev vecka 7 men nu när jag loggade in på min Volvo säger den den 9 veckor kvar lev vecka 50. Mycket underligt undrar om den talar sanning. Den får gärna göra det. Hoppas det stämmer
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 33
Framvagnsbalk Volvo 240

Att notcha ur balken lite för att ge mer […]

Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]

AC fungerar bara på en sida