Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AdrianH
Hejsan
Som sagt väntar in min första Volvo, en xc60 D4 Classic, nu var det tänkt att jag skulle få med ett par vinterdäck, men så blev det inte, så nu är jag på jakt efter ett par bra vinterdäck, har 3 veckor på mig och eftersom jag är helt ny i denna "Volvo" värld så skulle jag uppskatta alla era tips, vart ska man köpa däck/Hjul till en xc60 för ok peng?,

Vart köper ni era hjul/däck till eran bil?

Finns det andra Volvo modeller där hjulen passar ihop med xc60? Eller allmänt andra märken?

Med vänlig hälsning,
Adrian
AdrianH skrev:Hejsan
Som sagt väntar in min första Volvo, en xc60 D4 Classic, nu var det tänkt att jag skulle få med ett par vinterdäck, men så blev det inte, så nu är jag på jakt efter ett par bra vinterdäck, har 3 veckor på mig och eftersom jag är helt ny i denna "Volvo" värld så skulle jag uppskatta alla era tips, vart ska man köpa däck/Hjul till en xc60 för ok peng?,

Vart köper ni era hjul/däck till eran bil?

Finns det andra Volvo modeller där hjulen passar ihop med xc60? Eller allmänt andra märken?

Med vänlig hälsning,
Adrian
Köpte mina vinterdäck (18") och fälg hos http://www.gummihuset.se. Eftersom jag bor relativt nära, kunde jag åka och hämta dem. Är efter en vintersäsong rätt nöjd.
Köpte du innan de skickade med vinterdäck på kampanj eller vad hände?
Ta en titt på Lidbil på blocket ja. Din handlare bör kanske kunna skaka fram några bättre beg.

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]