- mån 18 jun 2007, 16:48
Nu låter jag kanske lite gnällig men efter att de närmaste veckorna kanske t.o.m 2-3 månaderna fastnat i vägarbeten och avspärrningar VARJE dag måste jag bara fråga vad sysslar vägverket med? Hur kan det komma sig att vägverket helt plötsligt börjar bygga om precis hela skåne. Och det är alltid på de absolut dummaste tiderna, t.ex mitt i rusningstrafik eller något på morronen, sen jobbar de tills på eftermiddagen då alla ska hem. Hade de funnits någon form av vettig planering hade de väl kunnat göra det på natten eftersom det uppenbarligen inte tar så jätte långt tid?
Senast idag fastnade jag på inre ringvägen i malmö, vet dock inte om det var ett vägarbete eller en olycka för ja svängde av. Men för några dagar sen var det omläggningsarbete på E6an. Där satt jag i 40 minuter...!!
*Andas*
Så nu har jag ventat av *pust*
Senast idag fastnade jag på inre ringvägen i malmö, vet dock inte om det var ett vägarbete eller en olycka för ja svängde av. Men för några dagar sen var det omläggningsarbete på E6an. Där satt jag i 40 minuter...!!
*Andas*
Så nu har jag ventat av *pust*
Volvo 360 GLE -85
Volvo V40 2.0T Blackline -00
Porsche 944 Turbo -86
Porsche 944 S2 -91
Porsche 944 -85
Volvo V40 2.0T Blackline -00
Porsche 944 Turbo -86
Porsche 944 S2 -91
Porsche 944 -85