Jag tror fortfarande att lampan där i mitten är knas, med tanke på att det lyser runt hela högra ringen, kan även vara lampan som är "kaputt" vissa dör ibland, du får prova och sätta den i temp/bränsle så märker du om den funkar eller inte, så gör jag vid uteslutningsförmågan, hade en lampa som strulade sådär sist, visade sig att den inte alls funkade, oavsett hur jag vände den, en ny senare så lös det
Själv måste jag byta en xenonvit i bränslemätaren som nyligen la av, ser kaputt ut.. samt väntar på att få hem mina gula dimljuslampor, going yellow me too
samt idag fick jag hem mina HB3 5000K 55w xenonlampor, så imorgon blir det att montera mina speedstarter mini 55w ballaster och xenon i helljusen, så man får bättre lyse i vinter mot vanliga halogen, har ju H7R 6000K i halvljuset, lyser fint =)
Sen får man besikta med LED i p-ljusen, och regplåtsbelysningen, jag kör dock egen variant att montera vanliga w5w lampor mest för att slippa en grinig besiktningsman som slår ner på fjantiga saker, sjukt fånigt om man får nerslag på typ p-ljus/regplåtsbelysning enbart med "att fixa själv-behöver ej komma tillbaka" då är man utsatt kommande år om man inte väljer att byta till tråkiga original, (hände en polare och det blev mindre kul vid en rutinkoll 6mån senare när dom passade på med en flygande för hans p-ljus var fortfarande "ej åtgärdat"...
tette, kör din egen väg, alltid bäst... Din bil, du bestämmer hur du ska ha det
Synd du inte kan få tag i en Can-box, för då slipper du alls bry dig om ljusvredet, då slår den på "korrekt" belysning åt dig, dvs startar du dagtid, så P-ljus och dim, och när det blir mörkt så slår den på halvljusen, så behöver du aldrig oroa dig för att glömma ;)