Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Exyzäta
Lillarapunzel skrev:Utöver problem med knackande, kuggande ljud, svårtstartad osv. som jag redan tagit upp; Det är inte farligt att fläktremmen låter va? :shock: :lol:
Nejdå, det är bara att köra på. Men du har väl en cykel ståendes utifall att?
av Lillarapunzel
Exyzäta skrev:
Lillarapunzel skrev:Utöver problem med knackande, kuggande ljud, svårtstartad osv. som jag redan tagit upp; Det är inte farligt att fläktremmen låter va? :shock: :lol:
Äger ingen cykel.......
av Exyzäta
Lillarapunzel skrev:
Exyzäta skrev:
Äger ingen cykel.......
Köp en då, men kolla kedjan innan. Eller förresten du har ju häst så varför bekymra sig?
av Exyzäta
Lillarapunzel skrev:Exyzäta:
Min häst går liksom inte att använda som en bil riktigt. Plus att han inte är trafiksäker...... :(
Trafiksäker är nog inte din bil heller så det går väl på ett ut då? Då får du väl använda apostlahästarna?
av Lillarapunzel
Exyzäta skrev:
Lillarapunzel skrev:Exyzäta:
Min häst går liksom inte att använda som en bil riktigt. Plus att han inte är trafiksäker...... :(
Trafiksäker är nog inte din bil heller så det går väl på ett ut då? Då får du väl använda apostlahästarna?
Ja, bra mycket mer trafiksäker än min häst iaf.
Kan inte gå miltals per dag, det är ju rent orimligt.
av Lillarapunzel
Pappa har köpt en bok till mig. "Autoinfo; Volvo 850 1992-1997".
Begagnad. Den stinker killparfym. Dessutom förväntar han sig att jag ska ha tid att läsa den. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. (HMM)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
LÄS!!!! för f-n :wink: (R)

Tycker att du ska läsa den för det står nog mycket nyttigt där i :D Som typ följande, för att få ett "rullande smörgåsbord" krävs följande.... :mrgreen: :wink:
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 159

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]

Mitt lås hade kläggat ihop helt, s&arin[…]

Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]