Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av reimorutnik
Är det någon här som kan förklara vart denna pvc slang sitter så jag kan kolla om de är den, har försökt kollat utan någon framgång, vad behövs skruvas lös osv för att komma åt den eller ens se den?
av reimorutnik
Hej igen nu har jag varit på nordiska bil i Kalix, ang mjukvaran, gubben där sa att de finns inge upprageting till ecm mjukvara men att vi kan testa ladda om den på nytt, vi var och provkörde men fortfarande samma fel. Han sa inget speciellt utan nått att de har med egenskapen att göra. Så vette katten får kanske väl leva med det, finns ju precis inge läsning för detta problem.
av reimorutnik
Hej igen, idag tog jag tummen ur röven å rengjorde spjällhuset ordentligt. passade på å rengöra filtret också i bilen som var jävligt skitigt, tydligen skulle den ha varit bytt för 500mil sen men fan heller, närmare 5000mil såg det ut som. startade bilen, inge motorlampa som lyste efter jag putsat den, åkte och testade, och bilen gick som den ska gå, inge ostabil tomgång vid frikoppling i fart, var en vända cirka 70km å körde så att den ska omställas eller hur man nu ska förklara. ni fattar :D

Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s40[…]

Prova och ställ i bilen i ett varmgarage s&ar[…]

Elpriset

Ungefär som när Amazon säljer LED-l[…]

Polestar optimering v60 b4 diesel

Någon som har gjort en optimering och vill[…]