Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvoamatören
Idag beställde jag en XC90, T6, Inscription, med luftfjädring, nappaläder och en massa annat lullull. Leverans i början av december, trodde försäljaren.

Första bilen någonsin, bäst att slå till på något rejält direkt! :)
av volvokhaled
volvoamatören skrev:Idag beställde jag en XC90, T6, Inscription, med luftfjädring, nappaläder och en massa annat lullull. Leverans i början av december, trodde försäljaren.

Grattis och lycka till! :D Bild
av Amli
volvoamatören skrev:Idag beställde jag en XC90, T6, Inscription, med luftfjädring, nappaläder och en massa annat lullull. Leverans i början av december, trodde försäljaren.

Ingen dum första bil :-)-) Min var en Audi 80 -79. Även om den var gammal redan när jag köpte den är det lite skillnad... :lol:
av j6071219
Då har "Sista datum för ändring av bilorder" passerats..får se om det kommer hända ngt nu eller om det fortsättningsvis kommer räkna ner från 6v.. :twisted:
Användarvisningsbild
av volvoamatören
Nu har jag fått leversansvecka, nummer 1, nästa år. Jag hade hoppats få bilen till jul. Är detta helt omöjligt, tror ni? Kan man påverka detta på något sätt eller kan den komma tidigare än vecka 1, tro?
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 44

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]