Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Beställde min V90 idag. Leverans i Februari.
T5 Inscription
Osmium
Loungepaket
Teknikpaket Pro
Klimatpaket
360 kamera
CarPlay
Tonade rutor
Dragkrok
Elstol passagerare
Volvo On Call
18" Vinterhjul
Hej B235R
Då blev det ännu en t5 beställd :D
Jag hade beställt osmium också på en momentum innan dom släppte r-designen som jag då ändrade till,
då blev det bursting blue istället
lite surt är det att min är framflyttad till vecka 5 och då beställde jag den samma dag som den släpptes
men den som väntar på nåt gott
argasnickaren: Härligt, hoppas du tröttnar fort på den så jag kan köpa den av dig! :lol:
Beställde en V90 D4 idag med preliminär leverans i februari. Efter enbart tyskar sedan familjen köpte en ny S80 T6 vid lansering ska det bli spännande att se var Volvo är idag. Förhoppningsvis kommer den stå mindre på verkstad än S80:in gjorde :roll: Detta efter att Volkswagen strulade till min beställning på nya Tiguan. Hoppas inte på samma strul med leveranser hos Volvo.
Beställde en V90 Cross Country Pro D5 med teknikpaket Pro, klimatpaket, full färganpassning + lite annat trevligt i onsdags (21/9)
Beräknad leverans vecka 11.
Jag har till slutet på januari på mig att göra ändringar. Har inte med ”Aktivt chassi med luftfjädring” men funderar på att lägga till det.Vad tror ni? Är det värt 18900:- (minus lite rabatt)? Vad får man för fördelar med det?
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 48

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]

Nån som vet vilka pinnar som gör vad p&[…]

Tråkigt att se, och höra, men dessv&aum[…]