Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvoraggare
Hej

I helgen började bilen gå trögt och efter sen stund fick jag infomeddelandet "motorservice erfodras". Vad jag förstått är det något sorts safe mode bilen går in i.

Bilia hade såklart tid först om 4 veckor. Vågar man köra runt med detta fel så länge?

Speedy har däremot tid snabbt, dock har jag aldrig varit där. Är det någon som har erfarenhet av de?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Volvoraggare skrev:Hej

I helgen började bilen gå trögt och efter sen stund fick jag infomeddelandet "motorservice erfodras". Vad jag förstått är det något sorts safe mode bilen går in i.

Bilia hade såklart tid först om 4 veckor. Vågar man köra runt med detta fel så länge?

Speedy har däremot tid snabbt, dock har jag aldrig varit där. Är det någon som har erfarenhet av de?
Speedy lagade en punka åt mig, det håller fortfarande :-)-)
av Volvoraggare
fjohan82 skrev:
Volvoraggare skrev:Hej

Speedy lagade en punka åt mig, det håller fortfarande :-)-)
:lol:
Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]

Radion XC40 2024

Jag har haft samma problem sedan jag köpte […]

Transmissionsolja till M66

Kollade lite mer nu, och volvo orginaloljan p&arin[…]