Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Exyzäta
grillchips skrev:Sedär, missade att du vann! Stod och fluktade vid V90n vid prisutdelningen. :D
Han kom väl "bara" 5:a enligt pokalen? Hur kan man förresten vinna priser på en bil man inte har byggt? Borde ju vara Volvo som får äran isåfall. :wink:
Men visst är det en snygg Volvo.
Användarvisningsbild
av grillchips
Vann o vann, han vann ändå mer än vad jag gjorde om vi ska vara petiga. :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Exyzäta skrev:Han kom väl "bara" 5:a enligt pokalen? Hur kan man förresten vinna priser på en bil man inte har byggt? Borde ju vara Volvo som får äran isåfall. :wink:
Men visst är det en snygg Volvo.
Var besökarna som fick rösta på vilka bilar som skulle vinna. Och jag personligen röstar hellre på en schysst orginial bil än en med ett kjolpaket som tar bilen till Mars.
Användarvisningsbild
av grillchips
Men Jim, rymdskeppet som var så fint! :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Steffe3
TommyP86 skrev:Bild sammanfattar även min åsikt väldigt bra.
Vad är det då, för resten av världen? ;p Webversionen visar bara text på alla emojis.
av Rudolfs
Steffe3 skrev:
TommyP86 skrev:Bild sammanfattar även min åsikt väldigt bra.
Vad är det då, för resten av världen? ;p Webversionen visar bara text på alla emojis.
Det är en hand med ett finger som pekar på inlägget ovanför av Jim :)
av Rudolfs
I måndags fick bilen sin första årsservice! Allting såg bra ut, Förutom att det faktiskt ligger felkoder i datorn på spjällen till avgassystemet, Ingenting konstigt att det gör det heller, men det är inget bilen varnar om.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21
Acproblem Volvo 940 -98

Kompressorm går (gick) igång fö[…]

Detta har jag hört på andra ställe[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har