Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
Göte skrev:Hur många offertförfrågningar har du fått svar på? Jag skickade iväg ett par förfrågningar och har inte fått ett enda svar.

Har vart inne på bra bil i Stockholms regionen ett par gånger men säljarna verkar mest trötta och oengagerade. Tror dom säljer mest till gamlingar som glider in och köper lagerbil direkt utan att varken pruta eller fråga så mycket. När jag har vart där så har jag kollat på färger, detaljer och interiörer, har vid samtliga tillfällen sagt att jag ska innom kort lägga en beställning på en ny bil, ställt lite frågor men får luddiga svar och sedan är säljaren borta.

Jag hade många frågor om tex vilka tillbehör och färger som är bra för andrahandsvärdet och om det fins tillbehör som är dåliga för andrahandsvärdet, även frågor om motoralternativ, val av drivlina mm, tycker säljarna borde vara lite mer på,hugget och tex erbjuda provkörning av bilar med olika motorer för jag har ingen lust att tjata mig till en provkörning.
Låter som du varit på fel ställe. Åk till kungsängen, prata med Martin, hälsa från Dennis med polestaren så tror jag han hjälper dig att få en bra deal! Tar du serviceavtal så är adde på verkstan kung!
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Bilhandlare skickar offerter.
Kunder begär offert.
Användarvisningsbild
av fjohan82
MångaVOLVO skrev:Bilhandlare skickar offerter.
Kunder begär offert.
Ska vi prata fackspråk begär jag en offert och de skickar ett affärsförslag. Jag är fullt medveten om det. Punkt.
av Göte
MångaVOLVO skrev:Bilhandlare skickar offerter.
Kunder begär offert.

Om du inte har något vettigt att till föra så kan du lämna detta forum och i stället gå till ett forum för språk, där kan du diskutera stavelser och menings uppbyggnader med andra ord nördar som är allergiska när man skriver i sär eller använder de o dem fel.

Har vart på Upplands motor idag och fått en bra off-ert tänkte slå till och boka bilen i slutet på,nästa väcka.

PS. Detta med delande är krypterat så att ord nördar med iq under 50 skall få extra svårt att förstå.
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Göte: vilken spec har du på din bil?
Användarvisningsbild
av Derank
359900sek XC60 D4a Auto, AWD, Metallic, Momentum, VOC, Vinterdäck, 1,95% i ränta, 20% på tillbehör, lagerbil, det kör Bilbolaget just nu, bättre blir det nog inte, 6-7% till på det borde man få och det är rånarbilligt.
av Rudolfs
Helblodsprinsen skrev:340.000 kr XC60 D4 FWD Automat Classic Summum, VOC, Sportsäten, Sportpedaler, Parkeringssensorer, V-däck + något mer litet.

Någon som slår den? :)

Det var nog ganska bra pris!
Användarvisningsbild
av Perra83
Rudolfs skrev:
Helblodsprinsen skrev:340.000 kr XC60 D4 FWD Automat Classic Summum, VOC, Sportsäten, Sportpedaler, Parkeringssensorer, V-däck + något mer litet.

Någon som slår den? :)

Det var nog ganska bra pris!
Billigt MEN en ny bil vill man plocka på mängder med utrustning.
av vadfinns
Derank skrev:359900sek XC60 D4a Auto, AWD, Metallic, Momentum, VOC, Vinterdäck, 1,95% i ränta, 20% på tillbehör, lagerbil, det kör Bilbolaget just nu, bättre blir det nog inte, 6-7% till på det borde man få och det är rånarbilligt.
Hej,
Vad ligger räntan på normalt sett?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]