Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Men om dom inte gjort vid revan har dom ju inte återställt bilen som den var innan incidenten! Det hade jag påpekat för dom! :???:
Ja men nu syns inte revan om man inte blint letar efter den :) orkar inte gå tillbaka en gång till för då tror dom väl att jag bara försöker lura dom, så revan får va det lilla som är.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Tycker absolut inte du ska acceptera ett halvdant jobb. Det är ju inte du som gjort fel så...
Nej men nu syns det så lite så jag skiter i det.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Idag så har jag slipat kjolarna som ska få ny lack imorgon om jag hinner :) bilder kommer imorgon eller senare i kväll :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja här kommer det lite bilder på det som jag har lackerat, det är inte klart än men jag blev riktigt nöjd :D

Så här ser det ut den närmsta är målad en gång och den bortersta ingen gång.
Bild

Bägge målade vart lite flammigt.
Bild

Efter att dom har torkat i 3 timmar så gick jag ut och la på ett lager med färg till och nu vart dom mycket bättre :D
Bild

Som synes så är det märken i dom och det är efter alla dessa år av ständigt stensprätt från hjulen.
Bild

Handatget som kommer att sitta på förar dörren då nuvarnade är fult plus att låscylindern inte fungerar så då får det bli ett höger handtag på vänster dörren :D
Bild
White skrev:Gott med lite färg på! Lite trixigt att lacka så det inte blir flammigt.
Ja det är det, tror att det var lite för fuktigt när jag lackade först för sen blev det mycket bättre när solen väl var framme.

Just ja dom är matta för att det inte är någon klarlack på dom än :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Tänkte just skriva att de behöver klarlack då du har metallic lack. :P
Kommer bli fint. Tycker det är klurigt få till klarlacken på stora ytor med bara sprayburk. Antingen fegar man eller får rinningar :roll:
Inget mera du ska måla när du ändå är i farten?
Ja vi får se hur det blir, färgen är ändå väldigt tacksam blir det för mycket så brukar den torka ihop så att det inte syns något och blir det rinningar så syns dom knappt heller när dom torkat :)
Ja jag ska måla lite på bilen där jag hade rost hålet vid hundbenet sen så ska även VB dörrhandtag få sig en färg bättring då föregående ägare inte lyckats att täcka grundfärgen på alla ställen.
  • 1
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 252

Felkoderna kan du läsa ut med Vida, och var […]

Blir tokig på mina vindrutetorkare

beställde en igår, får håll[…]

Transporter är en utmaning då 100% av a[…]

Volvo car UX