- tor 08 sep 2016, 14:18
För övrigt så lades det till ytterligare 2 veckor på den beräknade leveranstiden på min bilorder för ett par veckor sedan. Tror vi att den där nedräkningen på "Min Volvo"-sidan är något att stirra sig blind på eller ska man ta den med en nypa salt? Näve? Skyffel!?
Hagge310 skrev:Jag fick beskedet av både ÅF efter dubbelkoll och av Volvo support att de löst detta på S90/V90 så att R-design ratten går att få med värme och därmed följer med i klimatpaketet. Det är fel på byggsidan.R-design ratten valdes bort till förmån för rattvärme i mitt fall. Kollat runt en hel del på nätet men kan inte bekräfta det du säger så jag får väl också kolla med min säljare och be honom forska. Under själva processen av beställningen så visste han i alla fall inte att det gick att få värme i R-ratten. Hoppas att det du säger stämmer för då vill jag gärna stuva om lite i min nuvarande konfiguration.
För övrigt så lades det till ytterligare 2 veckor på den beräknade leveranstiden på min bilorder för ett par veckor sedan. Tror vi att den där nedräkningen på "Min Volvo"-sidan är något att stirra sig blind på eller ska man ta den med en nypa salt? Näve? Skyffel!?
Beställd: V90 D5 AWD, R-Design, Savile Grey Metallic, Nappa Nubuck Sport, Teknikpkt Pro, Klimapkt, B&W, Panorama, Tonade rutor, 20'' Diamond cut, Polestar Performance, m.m.