- tis 06 sep 2016, 10:41
P3 är det i i V70II och XC70II, den tycker jag är extremt komfortabel (inte sportig), körde precis 650 mil på semestern runt östeuropa och balkan med det vägnät som är där. Tror inte det finns en bil som är så komfortabel på dessa dåliga vägar, suverän på att hantera ojämnheter. En stumt satt BMW, AUDI eller Mercedes på de vägarna känns kan jag lova.
Knatch skrev: Efter några år med p2 plattformen så vill jag bara spy. När kom p2 ut? Snart 20 år senare så känns fortfarande varenda brunslock och broskarv som en smäll. Ok inte riktigt en smäll, men jag kan ana att om några år när bussningarna inte är lika fräscha längre så kommer det att smälla ordentligt.P2 är ju en 1990-tals plattform ??? Rätt långt tillbaka i tiden.
P3 är det i i V70II och XC70II, den tycker jag är extremt komfortabel (inte sportig), körde precis 650 mil på semestern runt östeuropa och balkan med det vägnät som är där. Tror inte det finns en bil som är så komfortabel på dessa dåliga vägar, suverän på att hantera ojämnheter. En stumt satt BMW, AUDI eller Mercedes på de vägarna känns kan jag lova.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.