- tis 06 sep 2016, 16:06
Tusan vad ni alla pressat upp era bilar i hastigheter..
170km/h tyckte jag räckte gott.. Fast mer förälskad är jag nog i turboknuffen man får när man trycker plattan i mattan och bilen hoppar iväg :D
Enligt bsr så ska jag ha 264 rappa ponnysar under huven men jag tror dock några sprungit vilse med åren. Sitter ju en liten 13G ltt så det händer inte så mkt mer efter 4000 varv..
170km/h tyckte jag räckte gott.. Fast mer förälskad är jag nog i turboknuffen man får när man trycker plattan i mattan och bilen hoppar iväg :D
Schmoyoho skrev: Beror nog på vilken röd man har också, BMW har ju en röd-orange färg som är ganska mysig. Kanske blir konstigt med rött i mätaren och grönt i resten av bilen, vitt passar ju in bättre i det hänseendet.Kan nog mycket väl vara så att p3 är stabilare, har inte kört någon.
Inte min bil i filmen men jag har en likadan, har nog sett alla V8-klipp gånger flera från innan jag köpte min så jag kom naturligtvis att tänka på den filmen :) Har varit upp i 230 som mest och det kändes hur stabilt som helst, enda anledningen jag inte tagit den upp till spärren på 250 är att inga vägar i min närhet är nog släta för att kännas särskilt stabila att köra 190-200 på, vid 230 är man mer leds på att skumpa runt. P3:orna tror jag har lite bättre framvagn än P2:orna dock så de känns mer stabila längre upp i hastigheterna.
Hur många kusar har du i din 2,4t förresten om du har bsr steg 3 med allt vad som hör till?
Enligt bsr så ska jag ha 264 rappa ponnysar under huven men jag tror dock några sprungit vilse med åren. Sitter ju en liten 13G ltt så det händer inte så mkt mer efter 4000 varv..
Volvo v70n 2,4t BSR Steg 3 -03