Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Jag skulle kanske köpa en fjärrstyrd port och ställa på tomten, så jag kan öppna och köra igenom den när jag kommer hem. Att jag sen inte har något garage är ju en annan sak.
av GTHunter
apersson850 skrev:Jag skulle kanske köpa en fjärrstyrd port och ställa på tomten, så jag kan öppna och köra igenom den när jag kommer hem. Att jag sen inte har något garage är ju en annan sak.
Låt inte en sådan liten bagatell hindra dig... ! :D
Alltid retar det någon...

/Per
Användarvisningsbild
av joel80
S80V8AWD skrev:[
Haha prylfreak? ;)
Är nog bara förnamnet.. går runt och irriterar mig på att inte vår nya diskmaskin (den gamla gav upp och tyckte vi behövde inomhuspool i köket) har wifi... varför bygger man inte in det i den? Så jag kan styra/övervaka den med nån app eller så.. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Försöker hitta ett inlägg om någon som skulle programmera sitt hemlarm att funka med en knapp men är osäker på om det är här jag läst det.. kanske var i annat forum. Någon som vet om man ska kunna ställa in det? Jag menar, man har ju en dosa som man kan slå av och på larmet med.. skulle sånt kunna göras med nån knapp där?

Annars vill jag, som jag skrev i den andra tråden om det här, programmera katapultstol, olja och rökutsläpp och målsökande raketer!
:)
Användarvisningsbild
av bubbzy
Jag har precis beställt en ny bredare garageport med fjärr och alltid varit i tron om att homelink jobbar på något annat frekvensband än dem svenska telestyrelsen (eller vad dem heter?) tillåter och därför inte fungerar? Hoppas jag har fel? Isåfall ska jag ha sån i min xc70 -08

MVH Erik Lundin

BMW 550 xD ... 4.4 sek 0-100 och kan toppa 300 k[…]

Det har väldigt stor betydelse om det är[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Hej allihopa, Jag ska köpa en Volvo xc40 mil[…]

Batteri som är på upphällningen ka[…]