Moderator: Moderatorer

Nu när säsongen börjar gå mot sitt slut så tyckte jag att det var hög tid att beställa hem ett original solglasögon-fack till bilen. Nåja... :lol:
fjohan82 skrev:[Intessant! Hur kan man se vilken individ som har vilket nummer?
Jag drog i väg ett mejl till Volvos support med mitt VIN nummer. Tog ca en månad innan jag fick svar ifrån dom produktionsansvariga med denna info.
jimlindeborg skrev:
fjohan82 skrev:[Intessant! Hur kan man se vilken individ som har vilket nummer?
Jag drog i väg ett mejl till Volvos support med mitt VIN nummer. Tog ca en månad innan jag fick svar ifrån dom produktionsansvariga med denna info.
Okej, förhållandevis omständigt mot att man hade satt någon platta inne i bilen med tillverkningsnummer..
Visst hade de satt plåtar på ex de limiterade Polestar-C30 som finns ute i ~300ex eller vad det är? Tycker det är märkligt att de inte gjorde så här.
Stämmer bra det Grillchips att dom 250 C30 Polestar som tillverkades för amerikanska marknaden är numrerade. Nu ska jag bara komma på någon snygg och diskret lösning på hur man ska lösa en skylt/dekal på :roll:
Gör en liknande, fast "Carbon" och i någon lämplig färg. Vit kanske, eftersom V40 CE bara finns i vitt?
Bild

Alternativt att man gör det lite mer classic och har det som en stämplad plåtbricka som nitas fast nånstans.
Märkte att bilen pissade styrservoolja idag, tröttsamt värre...
Verkstadstid bokad, och del beställd, får hoppas att mekonomen hade rätt i vad som orsakade läkaget..
dock surt med tid om 16 dagar, BraBil i kungsängen hade tid om en månad typ... blurb!
Bilagor
DSC_7820.jpg
DSC_7820.jpg (203.46 KiB) Visad 2961 gånger
grillchips skrev:Nu när säsongen börjar gå mot sitt slut så tyckte jag att det var hög tid att beställa hem ett original solglasögon-fack till bilen. Nåja... :lol:
Det var på tiden :)

Monterade ur mitt i veckan då bilen bytt ägare idag, trist så klart men nu ska man ut och resa en längre period och förhoppningsvis blir det en V60 till nästa vår/sommar och blir det så passar glasögonfodralet även i den :)
Micce1980 skrev: Det var på tiden :)

Monterade ur mitt i veckan då bilen bytt ägare idag, trist så klart men nu ska man ut och resa en längre period och förhoppningsvis blir det en V60 till nästa vår/sommar och blir det så passar glasögonfodralet även i den :)
Verkligen. :D
Åhfasen, så nu är du Volvo-lös? Vart åker resväskan?
  • 1
  • 620
  • 621
  • 622
  • 623
  • 624
  • 1912
Nordic Plus vs Ultra

Tackar för alla svar.. Och det enda jag s&ari[…]

Tack! Ser ut att va samma, även om det var en[…]

Då funkar det som det ska. Då få[…]

Ojämn gång