- fre 01 jul 2005, 19:20
ja allt är bra, problemet började inte nu det började när jag köpte bilen och dom bytte växlaren för det var samma fel då...detta var 1 år sedan cirkus, så det borde antagligen vara antennen eller skivan....eftersom jag trodde att styrenheten va kass så bytte jag den....det verkade ju vara styrenheten, men tydligen är det ngt annat....kan det vara skivan tror du??
jag har aldrig bytt eller testat ngn annan....bilia kollade antennen när jag hade köpt bilen och den spårade ur som nu men gps antennen var bra enligt dom....men man vet aldrig...oftast när skärmen går med kartinfon så står det ingen satellit för gps för tillfället...sen kan den gå upp till 4-6 satelliter för sedan gå till 0 i mottagning....
vad tycker du man skall börja????tack på förhand
jag har aldrig bytt eller testat ngn annan....bilia kollade antennen när jag hade köpt bilen och den spårade ur som nu men gps antennen var bra enligt dom....men man vet aldrig...oftast när skärmen går med kartinfon så står det ingen satellit för gps för tillfället...sen kan den gå upp till 4-6 satelliter för sedan gå till 0 i mottagning....
vad tycker du man skall börja????tack på förhand