Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Detta är enastående. Jag har varit borta från tråden i 18 dagar. Under dessa har det skrivits 145 inlägg med mestadels råd till "flickebarnet" som liksom tidigare gått in genom ena örat och ut genom andra. Egentligen hade det varit bättre om de verkligen gjort det, men i stället har de stannat i mitten och kastats tillbaka med att vi bara snackar skit. Man kan tolka det som om hon tror att vi kommer med felaktiga råd för att var elaka och ge henne ökade underhållskostnader i form av däckbyte, ovanpå byte av kamrem. Exempelvis detta med däcken. Det finns hur många ställen att kontrollera att det som skrivits om däck här stämmer. I stället drar hon upp paralleller om risken att ramla av en häst. Vad har det med däckexplosion att göra? Hela tråden andas "trollvarning", så frågan är det inte dags att sluta MATA TROLLET? ?:-/
Användarvisningsbild
av White
Håller med! Hela tråden går ut på att en trotsig snorunge fnyser åt alla goda råd och i stället pissar på dom som ger råd.
Säger också att Rapunzel är ett troll av stora mått! Jag tänker i alla fall inte hålla på och käbbla mer om hennes förbannade skrotbilar!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Vi kan väl köra en liten lek istället? Hur många sidor kommer det att vara totalt vid julafton :lol: gissar på 142.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Vi måste ju ha något att skratta åt så jag kommer fortfarande att skriva här :D
Användarvisningsbild
av SvenB
Nej så många tror inte jag. Trollungar brukar väl ha annat för sig kring jul, än att hänga på ett forum. :D
Användarvisningsbild
av FyoDisco
DayDreamer skrev:Vi måste ju ha något att skratta åt så jag kommer fortfarande att skriva här :D
Då blir det nog till slut bara du här som konverserar med dig själv. :wink:
av Lillarapunzel
Exyzäta skrev:Eller så nonchalerar vi henne helt tills hon begriper bättre och visar resultat.
Resultat incoming: Efter typ 30 min slit och en hel grävande i motorn lyckades vi iaf byta termostaten i helgen. Ska vi se om det blir mindre imma på rutorna invändigt (och den som är försvinner snabbare) nu :-)-)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
FyoDisco skrev:
DayDreamer skrev:Vi måste ju ha något att skratta åt så jag kommer fortfarande att skriva här :D
Då blir det nog till slut bara du här som konverserar med dig själv. :wink:
Förmodligen :mrgreen:
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 159
Flödar förgasare

Sker bara det i bland är det flottörvent[…]

Tror inte vi behöver en tråd om vad ba[…]