Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
grammse skrev:
exup skrev:
grammse skrev: Hur mycket är bilen sänkt ??? ser bra ut. vill du avslöja märke oxå kanse???
40mm är den sänkt,fälg Forme B80
Dåligt formulerat av mig kanse :oops: jag mena vad det är för märke på sänkning sattsen för det är väll inte bonn-sänkning men kapen??? :wink:
Jag har faktist ingenaning om vad det är för märke,det var så här att jag fick sänkningen i födelsedagpresent.
Användarvisningsbild
av Nexus
exup skrev:
grammse skrev:
exup skrev: 40mm är den sänkt,fälg Forme B80
Dåligt formulerat av mig kanse :oops: jag mena vad det är för märke på sänkning sattsen för det är väll inte bonn-sänkning men kapen??? :wink:
Jag har faktist ingenaning om vad det är för märke,det var så här att jag fick sänkningen i födelsedagpresent.
Grattis i efterskott . vikken trevlig present. :D
Användarvisningsbild
av exup
Som sagt,det var en present ifrån min sambo,jag fyller år den 2maj(35år) så jag fick ett presentkort på sänkning av henne.Hon hade bokat allt,verkstan fjädrar hjulinställning osv dagen efter :D :D
Användarvisningsbild
av VolvoB20
grammse skrev:
exup skrev:Har krängt av däcken på dom gamla fälgarna å sålt,borde väl bli rätt schyssta vintermackor av dessa :D

Bild

vintermackor :!: För oss vanliga dödliga skulle de duga bra till sommarpuckarna :D
Tur att smaken är delat för jag tycker "vintefälgarna" är bra mycket snyggare än sommarfälgarna.

Sommarfälgarna med allt svart hade nog gjort sig på em Svart Ferrari 430 men på en V70 Volvokomi blir det för mycket pimp my ride för mig.

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av exup
VolvoB20 skrev:
grammse skrev:
exup skrev:Har krängt av däcken på dom gamla fälgarna å sålt,borde väl bli rätt schyssta vintermackor av dessa :D

Bild

vintermackor :!: För oss vanliga dödliga skulle de duga bra till sommarpuckarna :D
Tur att smaken är delat för jag tycker "vintefälgarna" är bra mycket snyggare än sommarfälgarna.

Sommarfälgarna med allt svart hade nog gjort sig på em Svart Ferrari 430 men på en V70 Volvokomi blir det för mycket pimp my ride för mig.

Bild

Bild
Smaken är som baken,jag tycker det är snyggt iofs :D Men ialf så dom fälgarna på 430in verkar va lik mina "vinterfälgar" eller någon annan dussin fälg.Tycker det kan va kul att prova nåt nytt,hoppas fler hänger på än att slänga på Nebulakopior elle nåt liknande :wink:Förövrigt när det gäller PimpMyRide så förknippar jag det med en massa krom :?:Förresten så ser fälgen ut som BBS Challenge på Ferrarin,ganska vanlig Volvofälg. :wink:
Användarvisningsbild
av exup
Utvecklingen är så här fult elle snyggt :?:

Helt orginal:
Bild
Orginalfälg med sänkning:
Bild
Dom nya fälgarna Med sänkning:
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
exup skrev:Som sagt,det var en present ifrån min sambo,jag fyller år den 2maj(35år) så jag fick ett presentkort på sänkning av henne.Hon hade bokat allt,verkstan fjädrar hjulinställning osv dagen efter :D :D
Oj vilken trevlig sambo du har :D . och lyssna inte på den där" ferrari mannen" han hade säkert inte vågat annat än att sätta på "volvo" fälgar :wink: . fälgarna som satt på ferrarin såg ju inte kloka :???: ut passa inte in på den för 5 öre.
PIMP MY V70 :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av exup
grammse skrev:
exup skrev:Som sagt,det var en present ifrån min sambo,jag fyller år den 2maj(35år) så jag fick ett presentkort på sänkning av henne.Hon hade bokat allt,verkstan fjädrar hjulinställning osv dagen efter :D :D
Oj vilken trevlig sambo du har :D . och lyssna inte på den där" ferrari mannen" han hade säkert inte vågat annat än att sätta på "volvo" fälgar :wink: . fälgarna som satt på ferrarin såg ju inte kloka :???: ut passa inte in på den för 5 öre.
Japp,du verkar va en positiv människa med sunt förnuft :D
Användarvisningsbild
av VolvoB20
grammse skrev: och lyssna inte på den där" ferrari mannen" han hade säkert inte vågat annat än att sätta på "volvo" fälgar :wink: . fälgarna som satt på ferrarin såg ju inte kloka :???: ut passa inte in på den för 5 öre.
Det var ju detta jag menade, tycker inte Volvo fälgarna passar på Ferrarin och heller inte att svarta "ferrari fälgarna" passar på en volvokombi.

De har liksom hamnat på fel bil båda två....

Men som sagt alla har ju olika smak.

Tycker definitivt att denna "set-up" är den absolut snyggaste och smakfullaste.

Bild
Färg, design, linjer och höjder lirar ihop för mig där.
Användarvisningsbild
av lilleman
det blev inte illa alls :D mvh/roger
Handbroms

Och när jag besiktade nu så ska han p&a[…]

Huvvajer

Hej Min huvvajer har gått av precis bakom h[…]

Om man ska vara petig så sitter laddaren i […]

Vart i landet finns du. Med en riktig dator kan du[…]