Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FlipperNo1
bjornw skrev:Hoppas det håller vad som lovats! Det vore riktigt bra.

Är nog mest orolig för tjärfläckar och avfettning som båda brukar kunna missfärga plast. Ska kolla med lokala lev vad de säger.
Jag har fått med mig lite extra Folie så jag kan testa på det innan jag går på bilen.
En det var väldigt lätt att ta bort insekterna med insekts svamp. Lättare än på vanliga lacken tyckte jag.
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
TommyP86 skrev:Insektsvamp Bild det liksom går en rysning genom kroppen. Använd inte det.
Den funkar och den REPAR inte har testat på en provbit.
Bilagor
image.png
image.png (73.54 KiB) Visad 2654 gånger
Användarvisningsbild
av Derank
TommyP86 skrev:Insektsvamp Bild det liksom går en rysning genom kroppen. Använd inte det.
Du tänker nog på den där gula stenhårda som fans för 15-20år sedan.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Derank skrev:
Du tänker nog på den där gula stenhårda som fans för 15-20år sedan.
Nja. Även om du fick mej att tänka efter. Hemsk sak. Ofta kombinerad med yes Bild
Användarvisningsbild
av Hanzon
volvoamatören skrev:Vad är leveranstiden på en XC90 just nu? Beror väl mycket på vilka tillval man tar, antar jag.
Från två olika ÅF har jag fått information om att leveranstid för XC90 T8 nu är 3 månader, ska låta det vara osagt om leveranstiden skiljer sig vilken typ av motor, utrustning etc.
av AKarlsson
Semesterperioden lär väl ha varit en bromskloss. Min är leverans nästa vecka. Var 39 från början

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]