- sön 28 aug 2016, 20:24
Forumet är väl till för alla, och det är ont om tjejer här inne vad jag kan se. Och det är just sådana kommentarer som bla du upphetsat skriver som skrämmer bort ev. tjejer.
Därmed inte sagt att det ska vara särbehandling, men dom flesta tjejer gillar inte "far åt helvete attityden."
Lucif3r skrev:Nu får du fan i mig ge dig, vem har sagt något om att det är ok att utsätta någon för livsfara ?:-/ Inte jag i alla fall.
Och vad i helvete har hennes kön med något att göra? Varför ska hon ha någon jävla specialbehandling bara för att hon är en tjej? Det är ju just pga. sånna idéer "pappas lilla flicka" existerar.
Så enligt dig så bara för att hon är tjej så är det helt ok att utsätta andra för livsfara... inte konstigt att samhället rasar samman...............
Forumet är väl till för alla, och det är ont om tjejer här inne vad jag kan se. Och det är just sådana kommentarer som bla du upphetsat skriver som skrämmer bort ev. tjejer.
Därmed inte sagt att det ska vara särbehandling, men dom flesta tjejer gillar inte "far åt helvete attityden."