Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jösses! Lägg ner klagandet och frågor om varför nu. TS mfl tycker det är snyggt och det räcker så. Nu låter vi tråden handla om ev. frågor om hur det fungerar samt ev uppdateringar från Flipper. Alla inlägg som avviker från detta efter det här inlägget kommer att tas bort!
Tack på förhand!

/Brainy
VolvoB20 skrev:Av med ballongdäcken och på med ett par 26-tummare som matchar sänkningen.
Bild
Bild
Nej tack inga USA 26" på min bil Max 21" vill behålla komforten vet en del som har 22" och den blir stötig då och högre vägljud. Vilket jag inte vill ha men det kanske de blir i alla fall .
Senast redigerad av 1 FlipperNo1, redigerad totalt 0 gånger.
Brainy skrev:Jösses! Lägg ner klagandet och frågor om varför nu. TS mfl tycker det är snyggt och det räcker så. Nu låter vi tråden handla om ev. frågor om hur det fungerar samt ev uppdateringar från Flipper. Alla inlägg som avviker från detta efter det här inlägget kommer att tas bort!
Tack på förhand!

/Brainy
Jag tackar för detta Brainy mer på klagande från div. Pers och jag plockar bort hela inlägget och deleta mig från detta forum för det är inte seriöst längre.
/Flipper
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Hade en Golf 3 en gång i tiden och den gick […]

Långtradare och trailerdragare i 90 &au[…]

Står det ingen märkning typ PP inpr&aum[…]

Om du tittar på Bxz-eller vad den nu heter, […]