...

Moderator: Moderatorer

Ska vi börja driva med åldersdebatten igen ang Merca? ;)
grillchips skrev:Ska vi börja driva med åldersdebatten igen ang Merca? ;)
Att alla yngre har Merca? :wink: Har en kollega som har en S600L, köpte den i våras. Underbar bil som är brutal på motorvägen, var ute med den innan semestern och testade. Någon mer komfortabel bil har jag aldrig kört/åkt, sen att vrålet från V12an gör sitt är bara ett plus i kanten :-)-)
Tyvärr får jag inte in en sådan i mitt garage... :-(O)
fjohan82 skrev: Att alla yngre har Merca? :wink: Har en kollega som har en S600L, köpte den i våras. Underbar bil som är brutal på motorvägen, var ute med den innan semestern och testade. Någon mer komfortabel bil har jag aldrig kört/åkt, sen att vrålet från V12an gör sitt är bara ett plus i kanten :-)-)
Tyvärr får jag inte in en sådan i mitt garage... :-(O)
Precis så. ;)
Hos Merca är det bara C63 som tilltalar mig, någonstans på min top5 ljudmässigt. Så jädra vass! Annars är iofs A45 AMG rätt tjusig, utöver det ger jag inte mycket för Merca.
Mercedes har ju fullständigt tappat konceptet när det gäller design. Den ena modellen är ju fulare än den andra. Det är bara Sonderklasse som har lite av sin värdighet i behåll. Men även den påminner om en bajsnödig tax.
av Lövet
Intressant betraktelse. För enligt mig ser de tämligen identiska ut.
Bild
Bild
Lövet skrev:Intressant betraktelse. För enligt mig ser de tämligen identiska ut.
Bild
Bild
Det är ju precis detta jag menar. Den nedre ser ju exakt ut som en skitnödig tax och den övre påminner om en skitnödig tax.

Kollar man på CLA så ser den ju till och med ut som den den skitnödiga taxen lämnat efter sig.
:mrgreen:

Bild
CLA är pangsnygg tycker jag, riktigt sportig, nätt och fin. Men det är ju tur att det är så olika det där med smak. ;)
Användarvisningsbild
av snepo
grillchips skrev:CLA är pangsnygg tycker jag, riktigt sportig, nätt och fin. Men det är ju tur att det är så olika det där med smak. ;)
Grymt snygga bilar. Jämfört med volvo
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 553

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ar[…]

Vårterminen på båtmotorn