...

Moderator: Moderatorer

Allinug skrev:Ja, vad säger man?

Bild
llesrof skrev:Sådana där stolpskott kan man ju parkera extra nära bara för att reta. Slår vad om att de som uppvisar detta beteende (i en Audi dessutom) är extremt lättirriterade och att man förkortar deras liv men minst en timme om man kan få dem att hetsa upp sig.
Hade nog inte tagit risken att få en hämndsmälld dörr i min bil men hade jag kört min vintersladdbil hade jag mer än gärna ställt mig på millimeteravstånd om jag så måste ta både böter och krypa ut genom bakluckan för att göra det.
Har man som jag under årens lopp fått ett antal dörruppslag så tröttnar man till sist och börjar dubbelparkera som Audin.
Finns ett antal ställen här i mina trakter där man inte kan ens kan parkera Sveriges vanligaste bil på ett vettigt sätt.
Inte alls ovanligt att jag oxå ställer mig över två p-rutor.

Tidigare i veckan stannade jag i en korsning för att släppa förbi ett gäng som passerade och när dom passerat började jag köra ut men får tvärnita. En MB suv kommer i full fart utan någon tänd belysning. Jag såg den verkligen inte innan :shock: Ska det vara så svårt att köra med laglig belysning!?
Användarvisningsbild
av Robbi
Tette skrev:
SBergdahl skrev:Jag tror inte jag använder tutan en gång om året ens..
Antingen bor man där det inte är lika mycket nötter i trafiken eller så är man för snäll :wink:

När jag kör hem från jobbet (och ja till jobbet också förstås :D ) så åker jag genom en tunnel på ca 150 meter för att komma på "rätt sida" och i denna tunnel så är det 70km/h. Åker in i tunneln och idag var det någon tomte som körde i 40km/h över 2 filer där inne UTAN bakljus!! Lite halvtaskig belysning i tunneln...

Blev ju pallnit, på med varningsblinkers för eventuella bakomvarande och byte av underkläder vid hemkomst. Mobiltelefon??
Fy fan! Hopoas att du tutade, blinkade med heljus och gav fingret samt såg riktigt arg ut!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mabuse: RS6 är inte långt ifrån utseendemässigt och hade jag haft 1 mille att lägga på bil hade det aldrig någonsin blivit en Volvo, det kan jag ju säga. Hade konverterat till tyskt på en gång. :D

Variosboy: Ja det blev högst tydligt. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Hade jag en mille att lägga på bil hade jag kört runt i en Tesla! Kunde då ha vinkat åt dig i RS6an eller vad du nu kört när jag drog förbi. ;)
Haha! För all del! Hade jag haft 1 mille att lägga på bil hade jag säkert haft råd med en extra, och då hade frugan blivit nöjd med en Tesla. Jag skulle gärna köpa en sån också, inget snack, men RS6an ligger mig lite väl varmt om hjärtat. :D
Låt oss kalla det "Martins drömgarage" ;)

Edit:
RS6an skulle jag inte köpa för farten/accet, jag hade köpt den för detta (och blivit hatad i grannskapet):

[youtube]OD2GrPgWnjg[/youtube]
  • 1
  • 360
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 553
Flödar förgasare

Sker bara det i bland är det flottörvent[…]

Tror inte vi behöver en tråd om vad ba[…]

Ny Kartuppdatering