...

Moderator: Moderatorer

Tur för Audi A6 att det är en förbannat snygg bil.
Det är kanske så man skall börja parkera för att slippa få dörruppslag på sidaorna...
Användarvisningsbild
av erikn
En som inte gillar dörruppslag...

Förhoppningsvis står den längst bort på parkeringen, är det nära affären ogillas det.
av NilsO
Men om man vill parkera på parkeringsplatser så får man nog acceptera att andra parkerar intill. Det ingår liksom.

Jag blev utskälld av en farbror med en VW Touareg häromdagen. Mitt brott var att fickparkera bakom honom. Parkeringen gick ju fint, men det kunde gått illa!!! tyckte han.
Vad säger egentligen lapplisorna om sådana sneda parkeringar? Kan tänka mig att de är nitiska på galleria-parkeringen ett stenkast från mig (Bromma blocks), glömmer du p-skiva så hinner du knappt kliva ur bilen innan du fått en trevlig gul lapp på fönstret.
Jag glömmer inte (längre) p-skiva, så det är inget bekymmer. Kör Easypark-appen vid de tillfällen det går.
Allinug skrev:Ja, vad säger man?

Bild
Sådana där stolpskott kan man ju parkera extra nära bara för att reta. Slår vad om att de som uppvisar detta beteende (i en Audi dessutom) är extremt lättirriterade och att man förkortar deras liv men minst en timme om man kan få dem att hetsa upp sig.
  • 1
  • 359
  • 360
  • 361
  • 362
  • 363
  • 553
Prestige Performance

med andra ord kan man säga att Prestige perfo[…]

Svar till "LuffarKalle": De fyra nya rel[…]

Det ser ut som hastighetskontrollern för kupe[…]

Falsklarm av insekt?