Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Perra79
filippbackvall skrev:Tycker också att 17" hjul tillsammans med ganska trista standard slutrör förstör det annars rätt maffiga intrycket som bilen ger. Personligen skulle jag hellre lägga pengarna på 18" istället för metallic-färg.

Tycker vitt kan vara väldigt fint på en stor bil som V90 och i kombination med några high-end detaljer skapa en sofistikerad look. Har själv beställt en vit Momentum T5 (18" standard) med integrerade slutrör och tonade rutor, hoppas den blir lika fin i verkligheten som i fantasin :)
Eller så kör man eftermarknads fälgar på 20-21" och tar dom tråkiga 17" till vintersulorna :idea:
av titanum
Perra79 skrev:
Eller så kör man eftermarknads fälgar på 20-21" och tar dom tråkiga 17" till vintersulorna :idea:
Fast vill man verkligen att bilen ska se trist ut under vinterhalvåret ?
av Perra79
titanum skrev:
Perra79 skrev:
Fast vill man verkligen att bilen ska se trist ut under vinterhalvåret ?

Sant, jag hade inte gjort så men man kan :) , själv så hade jag tagit 18" och sen använt dom till vintern och sen köpt eftermarknads 20" till sommaren
Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]

Det är en 2013