Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sorsj
Har (förhoppningsvis) löst problemet: Jag har laddat ner från adressen http://www.volvocars.com/navi (enligt handskriven instruktion från teknikern som gjorde programuppdateringen). Anar att den adressen innehåller uppdatering till fel navigatorversion, eftersom jag precis hittat support.volvocars.com, där det finns fler (och bättre) val. Ska göra ny sticka och återkommer med rapport om hur det gick.
Användarvisningsbild
av na96gen
na96gen skrev:Nu har jag även fått en tid för uppgradering, men först 11/7.. :(

Någon som har uppgraderat och har RTE?
Då var min uppdaterad med, tog en stund då den stängde av sig själv fast jag stod med batteriladdare och slutligen tuggade den en stund när den startade upp. Men allt verkar fungera. :)
Låter spännande får ta en titt på min 12:va
av crstonetto
Tar upp denna tråd igen. Nu har jag varit inne och uppdaterat sensus mjukvaran den 9/8-16 och påbörjade uppdateringen direkt när jag åkte därifrån och allt funkade bra att få igång det men nu har den stått på 53 minuter kvar flera dagar och jag tycker ingenting händer?! Någon mer som varit med om detta? Är det bara att ha is i magen och avvakta eller har den hängt sig?

Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
av crstonetto
Ok tack för svaret. Räknade den ned minut för minut eller typ hoppade den ifrån 1 1/2 timme kvar till 53 minuter och stod den länge och tuggade på typ 53 minuter gör att sedan plötsligt vara klar? Jag ser att minnet jobbar men det går ej ned ifrån mer utan står 53 minuter kvar

Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26

..när man funderar på ett byte nä[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]